خودم اینو از تو خواستم ...







خودم اینو از تو خواستم ...  

 

به همین سادگی کم شد عمر گلبوته تو دستم
گله از تو نیست میدونم خودم اینو از تو خواستم


به جون ستاره هامون تو عزیز تر از چشامی
هر جا هستی خوب و خوش باش تا ابد بغض صدامی


تو رو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی
که دوست ندارم اینو به خدا گفتم به سختی


من اگه دوست نداشتم پای غمهات نمیموندم
واست این همه ترانه از ته دل نمیخوندم


اگه گفتم برو خوبم ، واسه این بود که می دیدم
داری آب میشی ، میمیری ، اینو از همه شنیدم


دارم از دوریت میمیرم تا کنار من نسوزی
از دلم نمیری عمرم ، ولی افسوس نمیدونی


تورو محض خیره هامون که نفس نفس خدا شد
از همون لحظه که رفتی روحم از تنم جدا شد


تو که تنها نمیمونی من تنها رو دعا کن
خاطراتمو نگه دار اما دستامو رها کن


دست تو اول عشقه ، بسپرش به آخرین مرد
مردی که پشت یه دیوار واسه چشمات گریه میکرد



نظرات شما عزیزان:

1ta
ساعت22:35---6 دی 1389
سلام بچه همشهری خوبی چه عجب ما رو قابل دونستی راستی چشم ببخشین این دفعه اخرم بود فقط جون مادرت من یکی جونمو دوست دارم مارو با زن ها در ننداز

parmida
ساعت16:49---27 آذر 1389
سلااااممممم خوبییییییی؟؟
دوست عزیز دوشنبه 29آذرماه تولدسیاوش خیرابی بازیگرموردعلاقه من هست اگه دوست داشتی دوشنبه به وبلاگم یه سری بزن
بااااااااااااااابااااااااااا اای


hassan
ساعت11:01---27 آذر 1389
ســـــــلام .. خوبی...:

ممنونم که به خونه خودت سر میزنی.... دلم واست تنگ شده بود..

عزیزم تاخیر من رو هم ببخشین...بهت قبلا گفتم که به خاطر مریضیم زیاد نت نمیتونم بیام..


راستی مطلب جدیدتون هم خیلی ناز بود....: عکسشم زیبا بود..

عزیزم هر وقت آپ کردی خبرم کن.. با افتخار همیشه میام..


براتون آرزوی خوشبختی میکنم...:


شاد باشی....

به خونه خودت بازم سز بزن..: : X


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| 21 آذر 1389برچسب:, | 16:48 | + | موضوع: <-CategoryName-> |